Też się cieszę, że Cię widzę ;0)

 - Oh! Nareszcie!
- Zdajesz sobie sprawę, jak długo tkwię w tym pudełku? Wiesz jak strasznie ciągnie się taka podróż dla kogoś, kto cierpi w zamknięciu? Bez światła? Dobrze, że nie potrzebuję tlenu. 
- Przepraszam Poppy, nie przypuszczałam, że przesyłka będzie "szła" miesiąc.
- Phi.... Dobrze już. Ale proszę, nie zwlekaj przynajmniej z tymi więzami. Rozwiąż szybciutko te piękne wstążeczki i pozwól mi zmienić pozycję, zdrętwiałam i strasznie zmarzłam. 
- Tak w ogóle, to... Gdzie ja jestem? Na Syberii? 

- Przyniosłam kilka ubrań i buty. Zaraz zobaczymy co będzie pasowało... hmmm jesteś strasznie... Jesteś bardzo drobniutka, wszystko jest za duże! Czeka nas duuużo szycia.
- Polska. Jesteś w Polsce.
- No tak, te spodnie to... jakieś takie krótkie i szerokie są... A szkoda, bo ładne, żakardowe :0)
- Zrobiłam też chustę, powinno być Ci w niej ciepło :0) i przyniosłam torbę, spakuj swoje rzeczy.
- Ale, jak ja się ludziom... w tych spodniach?... Jak przebieraniec wyglądam!
- Naprawdę? Hihi... No może troszkę ;0) ale nie przejmuj się tym, na parking jest zaledwie kilka minut drogi, a później to już tylko parę kroków i w domu będziemy :0)

- Taa, kilka kroków...



***
Trzy godziny później.

- Wiesz, nad zdjęciami też będziesz musiała popracować... i to oświetlenie! 
Nie do przyjęcia!

Na półce zawrzało ;0)

***

Człowiek się cieszy, że spełniło się jego marzenie, a tu proszę, kapryśna panna ledwie z pudła wylazła, a rządzić by chciała ;0) 

Popracujemy i nad tym ;0)
Będzie dobrze ubrana, oświetlona, a nawet miła i lubiana ;0)


Komentarze

  1. Haha, ekstra sesja z rozpakowywania. :) A panna cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jak najszybciej się bezwstydnie pochwalić ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  2. Prześliczna Popka, nic dziwnego, że chciałaś ją jak najszybciej pokazać! Na pewno będziesz miała z niej dużo radości, wygląda na pannę, która wie, czego chce ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie to wygląda na obrażoną ;0) ale właśnie ten wieczny foch na jej buźce mnie urzekł ;0)
      Coś mi jednak mówi, że będzie niezła zabawa ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Boszszsz, nie wierzę, popka! Coś pięknego !!! Gratuluję i bardzo się cieszę razem z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ładnie :0) i cieplutko pozdrawiam Selinko ;0*

      Usuń
  4. Przepiękna lalka. Bardzo serdecznie gratuluję nowego nabytku :-) I czekam na wiele cudnych laluszkowych zdjęć ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała zainteresować Was zdjęciami ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń

Prześlij komentarz