Suga dołącza do Klanu ;0)

 Alex, bardzo szybko (bo już przy ognisku),  przekonał się o tym, że pośpieszne pakowanie w wyniku nagłych decyzji, nie popłaca ;0) 
Nawet jeśli są to decyzje, które radykalnie zmieniają dotychczasowe życie, to nie do końca przemyślane mogą mieć swoje, nie zawsze miłe konsekwencje ;0) 
Ciuchy, rower, łóżko, buty. Wszystko można mieć nowe, to da się kupić :0) ale nie ukochaną gitarę, z którą wiąże się mnóstwo wspomnień ;0)
Jak on mógł zapomnieć o gitarze?!?

Ale zacznijmy od początku ;0)

Rodziny Alexa i Sugi przyjaźnią się od lat :0) Obaj chłopcy traktują się jak bracia :0) 
Naturalnym więc wydawało się, gdy Suga wybrał szkołę średnią z dala od domu, że starszy o kilka lat Alex przejmie nad nim opiekę ;0) 

Suga! Cześć dzieciaku! Jak ja dawno Cię nie widziałem, pokaż się, aleś wyrósł! 
- Cześć - chłopak krótko przywitał Alexa - Ty się wcale nie zmieniłeś, włosy masz tylko jakby dłuższe, i... ;0)  
Suga uważnie przyglądał się Alexowi, coś mu nie pasowało w wyglądzie przyjaciela ;0)
- Przywiozłem Twoją "przyjaciółkę" ;0) Podobno masz już nową, a za tą bardzo tęsknisz?  - Suga starym zwyczajem żartował sobie z Alexa ;0)
Alex, puszczając mimo uszu zaczepki "dzieciaka", zagrał kilka akordów sprawdzając czy gitara za bardzo nie rozstroiła się podczas podróży ;0)

- Z gitarą wszystko w porządku :0) Dziękuję, że o nią zadbałeś ;0)
- Nie ma za co, polecam się na przyszłość ;0)
- O nie! Ja nie wybieram się już w podróż. No chyba, że... ale o tym później pogadamy ;0) Choć przedstawię Cię Klanowi :0)
- Jeszcze tylko fotka pamiątkowa, musimy uwiecznić jaki duży już z Ciebie chłopczyk ;0)  - teraz Alex nabijał się z chłopaka ;0) - A właśnie, co u Twoich rodziców? Musisz mi wszystko opowiedzieć :0)

- Już wiem! Okulary! Nosisz inne okulary! Dlatego tak, star... hmm, dziwnie wyglądasz - odciął się Suga ;0)

Hahaha...


🎸🎶🎸

Suga, zostanie Sugą ;0) Nie będę zmieniała mu imienia, bo to do niego pasuje i mi się podoba ;0) 
Co innego ubranie ;0) natychmiast zadbałam o wygląd tego dzieciaka ;0) 
Koronki, falbanki i kwiatki nie bardzo do niego pasowały, nawet jeśli to tylko ubranie sceniczne ;0) 

Komentarze

  1. Gratuluję nowego lokatora! Widać, że już się czuje jak u siebie w domu :). A Alex na pewno bardzo się ucieszył z odzyskania gitary, która, swoją drogą, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko są jak bracia, ale nawet wyglądają trochę jak rodzeństwo. :) Gitara boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej chwili chciałam żeby byli rodzeństwem ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. O! Gratuluję nowego chłopa(ka) w klanie. Nowe ciuchy zdecydowanie przysłużyły mu się, a spotkanie z przyjacielem dawnych lat poprawiło nastrój obu chłopaków.
    Gitara świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ciuchy, ale ta gitara !!!!! W niej się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :0)
      To całkiem jak ja, dlatego ją nabyłam ;0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  5. Ta gitara to bajka! Cudna jest! i ten pokrowiec! Wooow! Ogromnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkryłam ją na Ali...e i nie mogłam się oprzeć jej urokowi, więc sprowadziłam ją do Klanu najbliższym możliwym sposobem ;0)

      Usuń

Prześlij komentarz