A może raz na dżinsowo?

A czemu nie ;0)

Topik i spódniczka, a do tego pomarańczowe buty, spinka do włosów i wisior :0)

Spódniczka ma dwie naszywane kieszenie :0)
topik dwie zaszewki na wysokości biustu ;0)
a cały komplecik zapinany jest z tyłu na maleńkie guziczki :0)
Myślałam, że Ella preferuje czarny kolor, ale wychodzi na to, że w niebieskim też nieźle się czuje, a nawet wygląda ;0)
Łaskawa tym razem Ella, ochoczo i cierpliwie prezentowała nowy komplecik ;0)
"Powód" jej łaskawości całkiem cierpliwie czekał nieopodal ;0)
- Ciociu! Ciociu! Opowiesz mi o żółwiach? 
- Pewnie Maluchu, opowiem :0) Usiądź wygodnie obok mnie, nauczę cię wierszyka...
- Ciociu, a dlaczego ten żółw od nas ucieka?
- Hmm, pewnie chce już wrócić w bezpieczne miejsce ;0) Choć, opowiem Ci o nich w domu :0)
- Oba nasze żółwie, to są żółwie morskie. Zaky jest żółwiem caretta, a Grinna małym żółwiem zielonym. Wszystkie żółwie są pod ochroną...


Komentarze

  1. Komplecik z dżinsu super!
    O żółwiach wodnych czy morskich nie wiem nic. O stepowych z kolei bardzo duuużo, bo taki jegomość ( a raczej jegomościa, bo to ona) mieszka u nas w domu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię żółwie, ale wiem o nich tyle co nic ;0) bo oglądanie filmów o nich, to właściwie wiedza szczątkowa ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam Marzenko :0)

      Usuń
  2. Ja też podziwiam komplecik jeansowy !I połączenie z pomarańczowym. Żółwie miałam wodne, czerwonolice. Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :0)
      Ja z małych zwierzątek z "usztywnianym grzbietem", to miałam tylko jeża pod opieką ;0)
      Buziole :0)

      Usuń
  3. Super. Bardzo fajny dżinsowy komplecik :-) Przesympatyczne zdjęcia z lalkowym dziecięciem ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet. Bardzo do niej pasuje. :)
    Ogromnie podoba mi się maleńkie wnętrze z ostatniego ujęcia. Te książki i drobiazgi na półce. Mini kucyk mni rozbroił. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinkie Pie ;0) to moja ulubiona postać z bajki ;0) gdybym mogła wybierać to na 100% była bym szalonym różowym kucykiem ;0)))
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Świetny komplecik! Elli w nim bardzo do twarzy :). Mnie także bardzo się podoba pokoik... i oczywiście opowieść o żółwiach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz