Parkowa sesja Leili - cz. 2 ;0)

Leila otrzymała propozycję wzięcia udziału w próbnych zdjęciach od nowo powstającej firmy odzieżowej :0) 

Oczywiście, że ją przyjęła, zawsze to jakiś początek ;0)

To nic, że cały dzień trzeba słuchać poleceń fotografa, poddawać się ciągłym poprawkom makijażysty, wyginać śmiało ciało ;0) i trwać w nienaturalnych pozach ;0) znosić niewygody i wysłuchiwać "artystycznego" narzekania fotografa ;0)

 Czym jest to wszystko w zestawieniu z możliwością realizacji marzeń :0)

Zapraszam do oglądania zdjęć z sesji, o mało co profesjonalnej ;0)))














A dla wytrwałych, na koniec taki mały żarcik ;0)


A co tu się wyprawia?!

To Ja Jestem Dolly!
Ja! jestem tutaj jedyną gwiazdą!


Komentarze

  1. Uściski i głaski dla kosmatej gwiazdy ! Piękna plenerowa sesja, bardzo przyjemna sukienka i sympatyczna modelka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda właśnie śpi do góry "śfyństwem", ale jak tylko się raczy obudzić to ją uściskam od Ciebie :0)
      Dziękuję Asiu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Nie masz pojęcia, jak bardzo brakuje mi sesji plenerowych... Niestety teraz muszę sobie darować wyjścia w teren. Zresztą nie tylko ja.
    Twoja modelka jest piękna i ma prześliczną sukienkę! Dobrze, że przyjęła propozycję wzięcia udziału w takiej sesji. Choć nie dziwię się, że dogłębnie poruszyło to Dolly i czuła się odsunięta... koniecznie ją musisz pogłaskać za uszkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Olleńko pojęcie, bo i mnie jest smutno z tego powodu ;0(
      Poruszyło? Dolly fuka, prycha i pluje jak lama, gdy coś jest nie po jej myśli ;0) do tego obraża się ostentacyjnie siadając do nas tyłem ;0)))
      Dziękuję Olluś i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Sesja jest bardzo profesjonalna, a Leila pozuje jak rasowa modelka... Oczywiście Dolly także :)! Bardzo podoba mi się różowa suknia wśród zielonych liści, Twoja panna wygląda niczym egzotyczny kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Luiza to prawdziwa modelka! Suknia, którą prezentuje, jest niesamowita! Obłędna! Cudna!
    A co do Dolly- mam pomysła- jak mawiał Kiepski- zrób jej osobną sesję i wrzuć na bloga. Niech ma swoje 5 minut!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolly - piesek dziewczynka, na stałe ma swoje, nie 5 minut, a całe lata, na moim blogu "dzierganym" ;0) tutaj wrzuciłam jej zdjęcia okazjonalnie, bo ciągle właziła mi w kadr ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam Marzenko :0)

      Usuń
  5. mam jedną lalkę z tym moldem z trochę wcześniejszego okresu, jej się chyba nie da zrobić brzydkiego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, ale zawsze można bardzo się postarać żeby zepsuć zdjęcia ;0) co oczywiście niczego nie ujmuje urodzie lalki ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Piękna sesja. A zakończenie rewelacyjne. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urokliwa suknia i słoooodkiii pieeeesiooo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz