Huśtawki odsłona w części 1/3 ;0)

 Dzień dobry :0)
Nie mam pojęcia czy ktoś tu jeszcze celowo zagląda, ale mam do pokazania huśtawkę, którą dla lalek zrobili moi chłopcy, a którą bezwstydnie chciałam się publicznie pochwalić ;0)
Huśtawka jest spora i przystosowana, do co najmniej, trzech typów lalek :0) 
Postaram się zaprezentować jej walory w kolejnych dwóch odsłonach ;0)

🌺🌺🌺

Dzisiaj pokażę kilka ujęć z laleczkami, których nie planowałam kupować. Ba, byłam przeciwna nawet myśli o nich ;0)
Zmieniło się jednak w moim życiu baaardzo dużo...
I pojawiła się ona ;0)

Gosia :0)
Dotarła do mnie 28 listopada 2023 roku.
Siedziała na półce samotnie, aż do 31 lipca 2024 r., kiedy to dotarła Agatka :0)
Czekamy jeszcze na Jacka, w założeniu brata Agatki ;0)
I na tym zakończymy kolekcję "Paolek" :0) 
A póki co przedstawię jeszcze kota Gosi ;0)
Oto Miał ;0)
I wreszcie kilka ujęć z rzeczoną huśtawką ;0)





Projekt huśtawki naszkicowałam ołówkiem, na skrawku papierku ;0) zostawiając chłopcom wolną rękę względem rozwiązań technicznych ;0) 
A proces produkcyjny był bardzo twórczy i radosny :0)
Pozdrawiam serdecznie :0)
M.

Komentarze

Prześlij komentarz