Nowy Rok. Nowi lokatorzy.

Czyli wszystko od nowa, od początku, a to się znaczy, że od życzeń powinnam zacząć :0)

❄️💃❄️🕺❄️

Wszelkiej pomyślności, zdrowia i szczęśliwości w
🥂 Nowym 2021 Roku 🍾

Jak widać na załączonych obrazkach, ściągnęłam do Klanu kolejnych mieszkańców :0)
Szalone i rozrywkowe siostry RR ;0) 
Czyli Rita i Roxi ;0)
Drogo, Dany i Misi ;0)
Hihihi...
Tak ;0)
Drogo i Dany ;0)
Niestety niezbyt wyraźnie* to widać, ale są parą ;0)
I jeszcze raz wszyscy razem ;0)
Przedstawię wszystkich bliżej trochę później ;0) i jeszcze w tym roku ;0)

💃🕺
Tymczasem...
 tym optymistycznym akcentem kończę, życząc wszystkim jeszcze raz
Dobrego Nowego 2021 Roku
🥂🍾🥂


* - Wybaczcie nieostrość zdjęć, nie mam już siły "walczyć" z tą ogólną ciemnicą, która wdziera się wszędzie bez pytania ;0)




Komentarze

  1. Super mają kurtki. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku, kochana.
    Widzę, że spodobał nam się ten sam facet, hi hi. Ja tez sobie go sprawiłam.
    Ogólnie, fajne towarzystwo u Ciebie zamieszkało...
    P.S. Chyba nie Drago, a Drogo( jeżeli chodzi o tego z Gry o Tron), ale może źle skojarzyłam, bo wiesz Dany i...
    W każdym razie Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że Drogo :0) masz rację :0) już poprawiłam :0) nie zwróciłam uwagi :0(
      Dziękuję :0*
      Wychodzi na to, że gusta podobne posiadamy ;0)
      Dziękuję i Buziole przesyłam :0)

      Usuń
  3. Jaram się Twoimi nowościami :))) Kreacje zaparły mi dech-ja strasznie ubrankowa jestem ;p Sama szyłaś ???? Świetna sesja ! Multum szczęścia w całym nowiuśkim roku, na każdy z 365 dni !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :0*
      Niestety, tym razem prócz czapki i szalika męskiego ;0) wszystko nabyłam drogą zakupu ;0)
      Wszystkiego naj!
      Buziole Asiu :0)

      Usuń
  4. Życzenia przepiękne i Tobie (razem z Najbliższymi) życzę przede wszystkim zdrówka i szczęścia!
    Nowości są fantastyczne! Mam zaległości i muszę wszystko nadrobić!
    Ubranka jak z żurnala! Boskie normalnie! Uzyskałaś rewelacyjną scenerię! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olleńko i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Wspaniałego, radosnego i spokojnego nowego roku! Oby wszystko w nim układało się po Twojej myśli, w sprawach lalkowych i nie tylko. Ekipa powitalna prezentuje się wspaniale, a kurteczki mnie po prostu oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Przepiękne te płaszczyki/kurteczki! Wszystkiego wspaniałego w nowym roku 2021! Dużo lalkowej twórczości i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz