Ogrodniczki ;0)

 Coś mi się wydaje, że Amelia bardziej od sukienek lubi spodnie ;0)

Tym razem zażyczyła sobie spodnie na szelki z szerokimi nogawkami ;0)

Do tego luźna i krótka bluzeczka :0)
Spodnie mają po bokach dość głębokie wycięcia ;0) które niejako zmusiły mnie do zadbania o Ameliową godność, poprzez na prędce uszytą bieliznę ;0) 
Luźny krój spodni całkowicie tuszuje krągłości Amelii ;0)

Rajskie jabłuszko zdradza czas sesji ;0)
ale kto by się czasem przejmował w świecie lalek ;0)
- Muszę Ci powiedzieć, że bardzo wygodne są te spodenki :0) nie krępują ruchów ;0)
- To bardzo się cieszę Amelio :0)
- A mogłabym o takie dżinsowe spodnie poprosić? Nie śpieszy się, tak na wiosnę dałoby radę? 
- Na wiosnę? Myślę, że tak :0) jasne, ciemne, jakiś kolor masz na myśli?
- Jasne. Na wiosnę to koniecznie jasne :0)
- Dobrze, dam Ci znać kiedy będą gotowe do pierwszej przymiarki :0)
- Dziękuję :0)
Ups! ;0)



👖🧵✂️🧵👗

Wykrój spodni wzięłam ze strony Antoniette :0)





Komentarze

  1. Ale fajne-i ogrodniczki, i top, który uszyłaś ! Aż mi się zachciało też takie uszyć ! A dla barbie nie szyję.... Jeansowe musiały by być świetne ! Dobrze, że o jej godność zadbałaś ;p ;D ;0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :0)
      Szyja, co Ci zależy, a nóż Ci się spodoba ;0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
    2. Szyj, a nie "szyja"!
      Hihihi...
      Czy ja już tu gdzieś narzekałam na sugestie sprzętu pseudo inteligentnego? ;0)

      Usuń
  2. Cóż za fajniste ogrodniczki ! Pełen podziw dla krawcowej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :0)
      Miło Cię widzieć na moim "niedzierganym" blogu :0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Bardzo fajne spodnie, świetna bluzka, majciochy pierwsza klasa. Jednym słowem- Amelia wygląda SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję w imieniu Amelii ;0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  4. Piękny komplecik, włącznie z bielizną - szalenie mi się te gaciorki podobają, zwłaszcza w takiej wzorzystej odsłonie. Amelia wie, co dla niej dobre i w czym się świetnie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie - rewelacja! Piękny materiał i super fason! Ogromnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olleńko :0)
      Materiał na spodnie Amelii uzyskałam skracając własne letnie spodnie ;0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  6. Przepiękne ogrodniczki. Sama chętnie bym takie włożyła! Są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne. Ja kiedyś raz uszyłam ogrodniczki dla Liv, są gdzieś na moim blogu. Były za krótkie z tyłu, więc kiedy siadała, tyłek wyłaził w całej okazałości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi... Czyli, że uszyłaś ogrodniczki pod długi kardigan ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  8. Wow! Takie wzory są wprost idealne dla jakiejś egzotycznej panny: Afroamerykanki, albo Indianki. W liceum sama chętnie bym takie włożyła. Obecnie od dekady jestem wierna szarawarom ;-) Serdeczności, Moniko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :0) wiesz, że nie skojarzyłam, a wzór faktycznie etnicznym się wydaje ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń

Prześlij komentarz