Praktyczny płaszcz ;0)

 Ella wymarzyła sobie długi, błękitny sweterek, z paseczkiem i szalowym kołnierzem ;0)
Nudziła się strasznie czekając, aż skończę chować ostatnie niteczki ;0) 
Słuchaj, od siedzenia na tej drukarce zdrętwiał mi już tyłek, a ty za prasowanie się zabierasz? - Zirytowała się gdy zobaczyła, że wyjmuję żelazko ;0)
Chcesz wyglądać jakbyś psu z gardła wypełzła? - zapytałam ;0)
Phhi - Ella tylko prychnęła w odpowiedzi ;0) 
- Wytrzymasz jeszcze chwilkę ;0)

***

- Proszę, oto Twój sweter :0)
- Pomożesz mi?
-  Dziękuję :0)
- Miły jest, ciepły :0)
- Paseczek? Super! :0)
- Mięciutki :0)
- Ale czy ja nie chciałam całego niebieskiego sweterka?
- Chciałaś :0) Ale włóczka, którą sobie wybrałaś co najwyżej wystarczyłaby na bezrękawnik ;0) 
- Hmm... Wiesz, w sumie z tym białym nie jest źle ;0)
- Nie masz wrażenia, że wyglądasz trochę jak w szlafroku? ;0)
- Nie. Chciałam niebieski sweter, wszyscy na jesieni ubierają się w czernie, szarości, w brązy i rudości wszelkich odcieni, a ja chciałam coś innego :0) poza tym na wiosnę też się będzie nadawał ;0)
- Zawsze jesteś taka praktyczna?
- Prawie ;0) staram się ;0)
- Zadowolona jesteś?
- O! Tak! Bardzo! :0) Dziękuję :0)

***

Sweterek zrobiłam z maleńkich moteczków akrylu, które dostałam kiedyś od dzieci :0) użyłam drutów 2 mm.

Komentarze

  1. Ekstra sweter! :) I kolory piękne, takie moje. :)

    Te małe motki to i ja mam. Lubię je bardzo, akurat wystarczają na zestaw szalik + czapka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczają na zestaw dla lalek ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Ubawiła mnie ta dysputa ;p A płaszczyk bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że choć trochę Cię rozbawiłam :0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
    2. Ostatnio zrobiła się ze mnie straszna laska. Dynamitu !!!! :D Więc odrobina rozweselenia jak najbardziej się przyda na "rozładowanie" :)

      Usuń
    3. Ostatnio coraz częściej widujemy Laski i Dynamity ;0) myślę, że to obecna sytuacja jest przyczyną ;0) musimy tylko to przeczekać :0) a potem będzie już normalnie, jak u ludzi... Czyli poza wszelkimi normami, ale bez słów "nakaz/zakaz";0) hihihi...
      Trzymaj się Asiu, to tylko czasowe napięcie :0)

      Usuń
  3. Świetny sweterek! I wcale się Elli nie dziwię, że chciała taki kolor, ja też lubię sobie szarość na dworze rozweselić kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto było poczekać, sweterek jest rewelacyjny! Ogromnie podoba mi się wykładany kołnierz. A Ella cóż, doskonale wie, czego chce i potrafi dopiąć swego :). Lubię takie sesje o lalkowo - ludzkich interakcjach ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak na próbę, ten dialog ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś taki swetrowy płaszczyk, bardzo praktyczny był :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal mam, ale "Szanowna Jaźwinia" się w nim nie mieści ;0) trzymam go chyba z sentymentu ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz