O! Matyldo! ;0)

Toż to caluśkie dwa lata minęły od ostatniego posta, którego raczyłam tu umieścić :0(
To może, zanim coś z sensem(?) skrobnę, to przedstawię dwoje "nowych" członków Klanu Dolly(ny) Dwunastu Igieł  ;0) 

Jako pierwszą, pochwalę się Amelią :0)
Amelia jest z Klanem  od 10 lipca 2019 roku - stąd imię ;0)

Długo na nią polowałam, aż znalazłam i bez namysłu nabyłam :0) 
baaardzo zależało mi na tym, 
aby mieć jedną dziewczynę o obfitszych kształtach :0) 
I gdyby nie to, że marzę o Poppy, ta panna byłaby już ostatnią z Klanu :0)

***

Co innego Panowie, tu jeszcze trochę mogę poszaleć ;0) 
ponieważ stanowią oni pewnego rodzaju "mniejszość narodową" ;0)

Tak więc w listopadzie ubiegłego roku prosto ze Stanów przyleciał Owen :0)
Dostałam go od Małżona Mojego Osobistego :0) Długo by zajęło opisywanie w jaki sposób
wraz z moją ciocią uknuł zamówienie i dostarczenie Owena na czas, tak abym odebrała przesyłkę akurat w dzień moich urodzin ;0) co nie zmienia faktu, że dostałam od Małżona... 
faceta ;0)
Oboje.
Amelia i Owen zostali entuzjastycznie przyjęci do Klanu Dolly(ny) Dwunastu Igieł :0) 
i szybko zadomowili się na półce wraz z pozostałymi członkami rodziny :0)
Agent Sztywniak, jak to ma w zwyczaju, trochę drętwo przywitał Owena, ale nadzwyczaj szybko znaleźli wspólny język ;0)
Owen zauważył dopiero po jakimś czasie dwie chichoczące dziewczyny, ale tylko rzucił na nie okiem i grzecznie kiwną głową na powitanie :0) 
Zdążył już "wyłowić" wzrokiem pewną piękność o pszenicznych włosach i miodowych oczach...




Komentarze

  1. Wspaniałe nabytki. Truskaweczka jest uroczą lalką. :) Jedną z moich ulubionych.
    Ponczo Lei jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oboje nowi w klanie bardzo sympatyczni. Dobrze, że szybko się zadomowili i znaleźli wspólny język z pozostałymi.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, wspólny język i zainteresowania są bardzo ważne :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. ooo - pospoilejruj trochę,
    kimże jest to dziewczę o
    przesłodkim spojrzeniu???

    OdpowiedzUsuń
  4. Truskaweczka ma to, co
    lubię - uroczy pysiałek
    i krągłe kształty :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że Truskaweczki to moja Amelia... Po kształtach wnoszę ;0)

      Usuń
  5. fajnie ubrałaś swe chichotki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO - Owen jest ruchomy?!
    to już ostateczny powód,
    by zaprosić takie ciacho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męska pomoc domowa zawsze w cenie ;0) szczególnie ta przydatna ;0)))

      Usuń
  7. Gratuluję Męża, który na Twoje urodziny zaprasza do domu faceta :)))
    A tak na poważnie - Owen jest super!
    Dziewczyny fajną maja półeczkę na ściance, Amelia ma świetną sukienkę i szpilki...jak sądzę, bo dobrze nie widać :-)
    Zresztą wszystkie są pięknie odziane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olu :0)
      Półka jest gościnna, działkowa ;0) bo mi się gdzieś zapowieruszyło zdjęcie z domowej półki :0(
      Amelia ma czerwone szpileczki ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko Olu :0)

      Usuń

Prześlij komentarz