Leilostopie ;0)

 

Leila ma płaskie, niewymiarowe stopy, które w pewnym sensie "sprawiają problemy" z jej garderobą ;0) 


Pewnie, że mogę robić jej zdjęcia od kolan w górę, ale nie zmienia to faktu, że nadal jest bosa ;0) 

więc do nowej bluzeczki i spódniczki wydłubałam sandały na koturnie z korka ;0) z zelówką z dentki ;0)

Wniosek nasuwa się więc sam :0) 

Żeby Leilę ubrać, należy zacząć od nóg ;0)

Sandałki, spódniczka, bluzeczka i ewentualnie ozdoby typu wstążka do włosów i naszyjnik ;0)


Bluzeczka jest całkowicie asymetryczna ;0)


W sesji, wykorzystałam najmniejsze z kolekcji mojego syna, słonie ;0) 
nie żebym sugerowała słoniowe stopy Leili ;0)

Ale ona ma coś z tymi nogami ;0)


Komentarze

  1. Śliczna dziewuszka, a przy tym bardzo elegancko ją ubrałaś (bluzeczka jest rewelacyjna) i świetnie poradziłaś sobie z jej kłopotliwymi stópkami (skąd ja to znam... mam dokładnie ten sam problem z samą sobą i moimi kajakami). Bardzo udane butki! A słoniki posłużyły za znakomitą dekorację (muszą być naprawdę maleńkie...) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, Leila ma niewymiarowe nogi jak na lalkę, Ty piszesz o "kajakach", a ja noszę 36 i pół! i zawsze mam problem z butami ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Ps.
      Najmniejszy słonik ma 7mm wysokości ;0)

      Usuń
  2. Doskonale wybrnęłaś z kłopotliwej sytuacji! Te sandałki są prześliczne i wiem, jak trudno się robi takie maleństwa! Bluzeczka to mistrzostwo świata i bosko Leila w niej wygląda! Słoniki i kwiaty w doniczce, są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyszły świetne. Do tego cudna bluzka i opaska na włosach. Całą sesja super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona była pierwotnie jakąś plażówką pewnie? Cała kreacja jest super, a buty wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie mam pojęcia, dostałam ją :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. przepadam za plażówkami!!!
    śliczna Leila świetnie przez
    Ciebie ubrana - mój Ukochany
    też zbiera słonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać tych "plażówek", bo aż wstyd ;0) Słonie to bardzo wdzięczny temat :0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Można jej wybaczyć te stopy, bo jest prześliczna. :)
    A buciki zmajstrowałaś jej rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej - zmajstrowałam ;0)))
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :0)))

      Usuń
  7. Genialne sandałeczki! Pięknie wykonane i z pewnością wygodne. Bardzo efektowne :-) Cudo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz