Sesja zdjęciowa Marley i Sydney :o) cz.II

Jest to kontynuacja sesji zdjęciowej, podczas której Marley i Sydney, całkiem przypadkiem spotkały się po latach ;o) 
A z tytułu, tej pięknej okoliczność przyrody ;o) kilka następnych wpisów będzie związanych z tym jednym dniem :o)
***
Wybaczcie proszę, wygniecione tło z moich zimowych zasłon ;o) zaaferowana zdjęciami, dostrzegłam ich stan dopiero na gotowych zdjęciach - ot, wpadka początkującego fotografa ;o)...
i tej wersji będę się trzymać ;oD

Zapraszam do oglądania :o) 

***

Kolejna, prezentowana przez Sydney sukienka, została uszyta z pierwszego (prawego), rękawa bluzki damskiej człowieczej ;o)
Do wykończenia góry sukieneczki wykorzystałam fabryczny mankiet :o) doszyłam do niego ramiączka z czarnej gumki z koronką :o)
Jako zapięcie z tyłu, na wysokości biustu, wykorzystałam istniejącą w mankiecie dziurkę na guziczek :o) 
 Sukienka może być noszona bez paska :o) 
Jak również z paskiem :o)
 A sam pasek sukienki, zrobiłam z mankietu lewego rękawa bluzki damskiej ;o)
 Pasek zapinany jest z tyłu, również na jeden guziczek :o)
 Dół sukienki wykończony jest tą samą gumeczką z koronką :o)
Dziewczynie bardzo przypadła do gustu sukienka z wyjątkowo miłej dla skóry materii ;o)
Zaczęła zastanawiać się, z kim musiałaby porozmawiać w sprawie kupna sukienki ;o) 
przez co całkiem przestała zwracać uwagę na kręcących się wokół ludzi...
co (bez skrupułów), wykorzystał fotograf i zrobił jeszcze kilka zbliżeń na śliczną buzię Sydney :o)


cdn...


P.s.
Bardzo dziękuję, za serdeczne i życzliwe przyjęcie (laika-nowicjusza-mnie) ;o) oraz za bardzo miłe komentarze pod postami :o)
I zapraszam do zwiedzania :oD




Komentarze

  1. Sukienka bardzo udana. Też korzystam z gotowych obszyć, oszczędzają czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczy samej ;o)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  2. sukienkafajna- wzór, kolorystyka,
    ozdobienia przezroczyste również -
    oj, biegałabym w takiej ludziowej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, mam do pokazania jeszcze jedną ;o)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Sukienka jest piękne! Wielkie dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza! Sukienka cudna, klasyczna elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł i wykonanie :D
    Czekam na cd...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam :o) Właśnie opublikowałam część III ;o)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  6. Jestem za wersją z paseczkiem, bardzo kobieco wygląda. Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to racja :o) mnie też z paseczkiem się bardziej podoba ;o)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :o)

      Usuń

Prześlij komentarz