Bojowa Amelia prawie w raju ;0)

 Dzisiaj piąteczek, wiec wypadałoby jakiegoś pościka opublikować ;0) a w związku z tym, że nadal (kurier, prace modernizacyjne, etc. i takie tam, tudzież całkiem inne i te poniekąd też), czekam na resztę scenografii by "pociągnąć" opowieści "Sztywnej treści" ;0) jako przerywnik, bez żadnego sensowniejszego znaczenia, zaprezentuję Amelię w lekko bojowym nastawieniu do świata i okolic ;0)

🍎🍏💣🍏💣🍏🍎

- Może jabłuszko? ;0)

Amelia zamówiła sobie nowe bojówki, takie letnie, z nogawką 3/4, 7/8... byle nie do ziemi ;0)

Do kompletu uszyłam jej topik, nie przystoi pannie w samych spodniach pozować ;0)


- Jaka miękka ta trawka ;0)

    

- Auć! 

- Uważaj trochę! Ja tu głowę mam!

- Gumową ;0)

- Co z tego, że z gumy?! Zdziel się jabłkiem przez łeb, to zobaczysz jakie to miłe!

- Przepraszam Amelio. To niechcący. Dziurkacz "puścił" ;0)... Zresztą, tooo... małe jabłuszko było ;0) Rajskie ;0)


🍏💣🍏

...hihihi...

Wesołego weekendu wszystkim życzę :0)))


🍎🍎🍎

Przepraszam, za moje karygodne niedopatrzenie :0( 

Nie podałam strony, z której zaczerpnęłam wykrój spodni :0)

Oto strona: (klik) :0)

Spodnie Amelii nie są identyczne, ale są wzorowane na tych ze strony Fashion Dolls Couture - Unlimited :0)

Komentarze

  1. Amelia kusi swymi krągłościami...
    cudnie się ubrała w tych pokojowych
    okolicznościach sesyjnych ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Amelia ma super te bojówki. Ja niestety nie jestem tak dobra w szyciu spodni. Bardzo jestem ciekawa tej lalki Twojej teściowej. Może wrzucisz zdjęcie na bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię :0) Wojtek, bo tak ma na imię ;0) aż się prosi o pokazanie ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Wspaniale wyglądają te spodnie na zaokrąglonej Amelii i cała stylizacja jest bardzo fajna i ciekawa! Też jestem słaba w szyciu spodni, niestety a baaardzo bym chciała umieć!
    Świetne zdjęcia :))) Pozdrawiam, Moniko, serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olleńko :0)
      Nie wierzę ;0) potrzebny Ci tylko wykrój ;0) uzupełniam wpis w poście i podałam stronę, z której zaczerpnęłam pomysł na portki Amelii ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  4. Stylizacja Amelii fantastyczna. I historyjka poprawiła mi humor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę , że poprawiłam Ci humor :0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  5. Ooo, świetne spodenki i Amelia doskonale w nich wygląda! Podoba mi się też jej bluzeczka. Podkradam wykrój, może uda mi się na jego bazie sprokurować coś dla moich większych lalek (szycie dla Barbioszek mnie jednak przerasta ;)). Jabłuszka wyglądają iście rajsko, bo bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Chiriann :0)
      Bluzeczka to jakaś dziwna kombinacja kawałka bawełny i satynowej tasiemki ;0) a wykroje na stronie Fashion Dolls Coutur są tak różnorodne, że na pewno znajdziesz coś dla siebie - łaszki dla tonnerek też znajdziesz ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  6. I tak trzymać Amelia ;) Super wyszło,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne spodnie. :) I sesja wesoła. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz