Parkowa sesja Leili. cz.1 :0)

Co prawda ostatnio jakoś mi "nie po drodze" do komputera ;0) Szyję, dziergam, kupuję, fotografuję, planuję i utykam na etapie publikacji ;0) ale dzięki temu mam na te chłodne dni wspomnienie, ba! całe mnóstwo wspomnień lata ;0)

Jednym z nich jest parkowa sesja Leili :0) 

***

Leila otrzymała propozycję udziału w sesji fotograficznej ;0)
Ponieważ od dziecka chciała zostać modelką, bardzo się ucieszyła z propozycji i po cichu liczyła na to,  że może wreszcie spełni się jej wielkie marzenie ;0)
Ale im bardziej zbliżał się termin sesji, tym bardziej dziewczyna denerwowała się, że źle wypadnie i jej wyśniona kariera modelki skończy się zanim w ogóle się rozpocznie ;0)

Przyjaciółki wiedziały o jej obawach i postanowiły wesprzeć dziewczynę :0)
Umówiły się ze Sztywnym, że zrobią Leili niespodziankę i razem z chłopakami, przyjdą do parku pod koniec sesji ;0)
Dziewczyny dotarły na miejsce dużo wcześniej więc musiały poczekać na "brzydszą" część Klanu ;0)
Ale czas upływał, a chłopaków nie było nigdzie widać ;0)
W końcu Amelia się zdenerwowała i gdy tylko panowie ukazali się na horyzoncie wyszła im na przeciw, głośno i dobitnie wyrażając swoje niezadowolenie ;0)
Alex czmychnął chyłkiem do Ruivo, a biednemu Owenowi dostało się za całą męską część Klanu ;0)
Chłopak próbował tłumaczyć, ale Amelia wcale nie chciała słuchać ;0)
Poza tym czasu było mało, a z daleka ponaglał ich już Sztywny ;0)
I jakby tego było mało ;0) 
Ella obtarła obie pięty i z butami w ręku przestępowała z nogi na nogę, marudząc pod nosem mało pochlebne słowa pod adresem własnej inteligencji, mrucząc coś o tym, że już nigdy więcej nie założy tych butów ;0)
Ruivo starała się wytłumaczyć Sztywnemu całą sytuację, ale Sztywny tylko się śmiał ;0)
Amelia widząc, że Sztywny się śmieje dała się wreszcie ułaskawić ;0)
Dogonili grupę i już wszyscy razem szli, 
prowadzeni przez przejętego i rozbawionego Sztywnego ;0)
który po drodze wyjaśnił im, że właściwie to wszystko jest w porządku, ponieważ fotograf spóźnił się tylko 95 minut ;0)
Dotarli na miejsce akurat w chwili, gdy Leila usiłowała zejść z ogromnej ławki ;0)
Sztywny natychmiast podbiegł, by pomóc dziewczynie :0)


Niespodzianka się udała :0) dziewczyna była całkiem zaskoczona :0)
Leila wyglądała pięknie :0)

CDN...

***

Historyjkę (kolejną), podzieliłam na dwie części ;0) powodem jest całe mnóstwo zdjęć, które robię ;0) Gdy kończę fotografować okazuje się, że ilość zdjęć jest zbyt duża na jednego posta ;0)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam ;0)

Przy okazji...
Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :0)))

Komentarze

  1. Świetna historyjka okraszona super fotkami.
    Ciekawa jestem kolejnych opowieści...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :0) postaram się jak najszybciej dopisać ciąg dalszy ;0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  2. No no, ciekawe, jak sesja potoczy się dalej, bo początek był dramatyczny (łączę się w bólu z Ellą, obcierają mnie w zasadzie wszystkie nowe buty) :)! Twoja ekipa ma prześliczne ciuszki (szczególnie zachwyciły mnie sukieneczki Elli i Ruivo, do tego w tak soczystych kolorach!) i pozuje w pięknych plenerach - szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to jeszcze nie wiem, mam jakiś mglisty pomysł, ale jeszcze się zastanawiam ;0)
      Buty to zdecydowanie szatańskie narzędzie tortur ;0))) mnie każde uwierają ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem, bo się mocno napracowałaś, aby zrobić takie fajne zdjęcia! Opowieść intrygująca a modelki cudowne! Masz super miejsce na takie sesje foto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee nie, na zydelku siedziałam robiąc zdjęcia ;0))) hihihi...
      Olleńko dziękuję bardzo :0*
      Teściowie mi placu na sesje udostępniają ;0) cudowni ludzie, jeszcze nie wezwali psychiatry ;0)))
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  4. lubię ten Twój lalkowy serial ♥
    alejka idealna dla ekipy "aktorów"

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się zdjęcia, gdzie idą całą grupą. Cudnie! Uwielbiam zaglądać tu do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zachęcam, zapraszam i pozdrawiam :0)

      Usuń
  6. Świetna ławeczka, super stroje i cudne torebeczki! To wszystko, tak pięknie dopracowane, rzuca sie ogromnie w oczy. Laluszęta i laluszkowie mają tu raj ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raj by był gdyby ich świat kurz omijał ;0)
      Ale staram się aby ten nieludzki świat był szczęśliwy ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz